Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Aspiration| Clima| CruiseControl| AluVelgen | Automaat

€ 10.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-02-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 88.566 km
Deuren 5
Kenteken 49-PKD-5 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Auris 1.8 Full Hybrid Aspiration| Clima| CruiseControl| AluVelgen | Automaat


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 09-02-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 88.566 km
Deuren 5
Kenteken 49-PKD-5 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedr. Van Slooten Urk B.V.
Contactpersoon R. van Slooten
Adres Het Spijk 19
Postcode 8321 WT
Plaats Urk
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)527 - 681666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.van-slooten.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R16
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 176 x 151 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.355 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.805 kg

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Prijs is inclusief geldige APK en de wettelijke garantie
- Budget (€ 299 meerprijs): Uitgebreide vloeistof controle | Nieuwe APK | €. 15,00 brandstof | Volledige re condtionering | Tenaamstellen | Wettelijke garantie
- Premium (€ 699 meerprijs): Onderhoud volgens schema | Nieuwe APK | €. 25,00 brandstof | Volledige re condtionering | 12 maanden BOVAG garantie | Tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden)
- DeLuxe (€ 999 meerprijs): Groot onderhoud | Nieuwe APK | Volle Tank | Volledige re condtionering | 12 maanden BOVAG garantie | 6 maanden verlengde garantie | 12 maanden pech hulp | Tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Bosch Best Car Selection (12 maanden)

Met hun doordachte ontwerpen en hoge kwaliteit onderscheiden de Japanse auto's zich al tientallen jaren. Ook dit is weer zo'n bijzonder goede Japanse auto. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 15 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Andere zender, andere muziek, meer volume? Met de audiobediening op het stuur is het makkelijk en veilig geregeld. Relaxt rijden is meegeleverd in de vorm van cruise control. Extra opties op deze auto zijn: lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

In de Toyota Auris heeft jouw veiligheid en die van jouw omgeving prioriteit. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat je dan maximaal in de ankers gaat.

Natuurlijk kun je de kwaliteiten van deze auto pas echt beoordelen na een proefrit. Neem je contact met ons op, dan zetten wij hem voor je klaar.Is dit niet de juiste auto wie u zoekt? Bel o

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Auris | Fleurig grijs

De Toyota Auris is een middelgrote auto met een middelgroot prijskaartje. Bijna ieder merk biedt wel zo'n model aan en dus is de concurrentie enorm. Wie zich wil onderscheiden van de rest moet iets opmerkelijks doen, maar daar is de gemiddelde klant met de gemiddelde smaak en het gemiddelde budget niet van gediend. Toyota zegt zich toch van de grijze massa te onderscheiden met de geheel nieuwe Auris.

Autotest | Toyota Auris Fleurig grijs

Wat de Auris onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd zuiniger en comfortabeler dan iedere concurrent.

Plus

  • de enige hybride in zijn soort
  • smetteloze afwerkingskwaliteit
  • uiterst comfortabel

Min

  • onoverzichtelijk bij achteruit inparkeren
  • weinig aandacht voor actieve veiligheid
  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Wie zwart en wit mengt, loopt het risico met nietszeggend grijs te eindigen. Toyota stond voor een dergelijk probleem toen het van de brave, praktische en degelijke Auris een meer begeerlijke en opwindende auto wilde maken. Als het gaat om het uiterlijk heeft het model een enorme stap vooruit gemaakt.

Technisch gezien is de Auris slechts verfijnd en voor het altijd zo innovatieve Toyota is dat een tegenvaller. Wanneer wordt gekozen voor traditionele motoren, zijn de prestaties en het verbruik gemiddeld. Ook de ruimte en uitrusting zijn heel gewoontjes.

Wat de Auris nog altijd onderscheidt van de massa is de hybride-motor. Alhoewel deze in de praktijk niet zo zuinig is als Toyota belooft, is de Auris nog altijd veel zuiniger (en comfortabeler!) dan iedere andere vergelijkbare auto met een traditionele aandrijving.

Deel deze advertentie