Bouwjaar | 24-02-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.720 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-495-VD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.993 cc |
Vermogen | 381 kW (519 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-02-2017 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.720 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | L-495-VD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.993 cc |
Vermogen | 381 kW (519 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Feer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nikkelstraat 31 |
Postcode | 8211 AJ |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)320 - 247149 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanderfeer-occasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2013 - okt. 2017
Modelcode: D4
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 82 liter
Acceleratie (0-100): 4,5 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 525 x 195 x 147 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.965 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.590 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 220 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik in de stad: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Leaseprijs: € 1.065 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
= Bedrijfsinformatie =
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is autobedrijf van der Feer niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A8 (2010 - 2017) | Moderne beschaving
De Audi A8 is het visitekaartje van Audi. De fijnste materialen, de sterkste motoren en de laatste technische kennis die Audi in huis heeft, komen het eerst beschikbaar in dit topmodel. Wie een A8 rijdt, etaleert daarmee zakelijk succes en een verfijnde smaak. Maar anno 2010 is de grootste, snelste of duurste auto niet meer automatisch de beste of meest begeerlijke auto. Hoe heeft de nieuwe Audi A8 zich aangepast aan deze nieuwe tijd?
De Audi A8 speelt in op de wensen van deze tijd. De techniek en rijeigenschappen blijven top, maar voor 2010 is de uitstraling relatief beschaafd en ligt het verbruik een stuk lager.
Plus
- comfortabel met sportieve ondertoon
- snel en relatief zuinig
- strakke, zakelijke vormgeving
Min
- zeer modern, maar niet uniek zoals Audi wil doen geloven
- bediening MMI niet intuitief
- achterste hoofdsteunen belemmeren zicht in binnenspiegel
Conclusie
Tot voor kort was de grootste, snelste en duurste auto automatisch de beste. Het klimaat is letterlijk en figuurlijk veranderd en Audi heeft zich daar prima aan aangepast. Alhoewel de nieuwe A8 groter en sneller is dan de voorganger, oogt de auto beschaafder en ligt het verbruik significant lager. Dat laatste is vooral te danken aan gewichtsbesparing en heeft bovendien als voordeel dat de auto dynamischer is dan de meeste tegenstrevers.
Als het gaat om elektronica, combineert de nieuwe A8 alles wat de concurrentie biedt en gaat daarbij soms net een stapje verder. Dit betreft zowel het entertainment als de veiligheidssystemen. De combinatie van al die moderne techniek en de lichtgewicht bouw maakt de A8 niet alleen tot een auto waarin menigeen zich graag laat rijden. Dit is een limousine waarvan de eigenaar ook zelf graag het stuur in handen neemt!