Bouwjaar | 03-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 223.961 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HF-113-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.599 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 3.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 03-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 223.961 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HF-113-N Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.599 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf MAS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Noord 45 |
Postcode | 8251 GM |
Plaats | Dronten |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40391311 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfmas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 424 x 175 x 142 cm
Wielbasis: 266 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.240 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.765 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Hierbij bieden wij een Bmw 1-serie Facelift met APK en diverse opties aan! De Bmw start, schakelt, rijdt goed en beschikt over een distributieketting! distributieketting is al vervangen op 179.708km (zie laatste foto)
Tevens bent u bij het goede adres voor Onderhoud/Onderdelen/Banden/Velgen/Occasions
Zie ons website!
LET OP DAGELIJKS AFWISSELENDE VOORRAAD!
Bel even van te voren als u komt kijken, dan voorkomt u eventuele teleurstelling dat de auto al verkocht is.
Ondanks de zorg die besteed wordt aan een correcte invoer van de gegevens,
kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.
Maandag t/m zaterdag zijn wij geopend van 09:00 tot 18:00
Zondag en buiten onze openingstijden zijn wij ook uitsluitend geopend op afspraak!
RDW Erkend
- Voertuigen op naam zetten
- Afgifte vrijwaringsbewijzen
- Handelaarskentekenplaten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
BMW 1-Serie | Eentje met pit
Bij de BMW 1-Serie draait alles om rijplezier. Daarom is een geavanceerd onderstel standaard. Vervolgens rest slechts de keuze tussen een standaard of extreem sterke motor. Die laatste is uiterst kostbaar en niet voor iedereen weggelegd. Om de kwaliteiten van de 1-Serie voor een groter publiek tot hun recht te laten komen is er nu eentje met extra pit: maak kennis met de BMW 128 TI.
De BMW 1-Serie is een compacte auto waarbij de nadruk ligt op rijplezier. Met de 128TI zorgt extra vermogen ervoor dat de dynamische kwaliteiten nog beter tot hun recht komen.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- levendige, krachtige motor
- moderne uitrusting
Min
- remmen zijn sterk, maar niet bijterig
- glad leder op stoelen 128TI
Conclusie
De derde generatie van de BMW 1-Serie is er nu ook als TI. Deze versie bevindt zich tussen de razendsnelle en uiterst kostbare M135i en de reguliere versies. De 128TI heeft meer vermogen dan een standaard 1-Serie, maar minder dan de M135i. Bovendien heeft het topmodel vierwielaandrijving en een sportonderstel, terwijl de TI wel het aangepaste onderstel, maar alleen voorwielaandrijving heeft.
De grotere motor zorgt op de eerste plaats voor meer rust op de lange afstand. Het aangepaste onderstel en het extra vermogen zorgen dat de dynamische kwaliteiten van de 1-Serie nog beter tot hun recht komen. Kortom: de 128TI is een één met meer pit.