Bouwjaar | 27-02-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.464 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 88-ZLJ-4 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 27-02-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.464 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 88-ZLJ-4 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Procartech |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Steiger 74J |
Postcode | 1351 AE |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 2070120 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.procartech.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/45 R18
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 465 x 188 x 163 cm
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.503 kg
Laadvermogen: 657 kg
GVW: 2.160 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 172 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,7 l/100km (1 op 10,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Chevrolet Orlando 7 Persoons uit 2013 rijdt en schakelt uitstekend. Opties als dakrails, navigatie parkeersensor, cruise control en trekhaak.
Inruil is mogelijk.
Auto te naam stellen is mogelijk op locatie.
Heeft u vragen of advies nodig, onze verkoop specialist staan u altijd graag te woord.
De Koffie staat klaar.
= Bedrijfsinformatie =
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Chevrolet Orlando | Het moet wel leuk blijven
Bezuinigen is prima, maar het moet wel leuk blijven. Chevrolet heeft zich jaren lang geprofileerd als fabrikant van voordelige auto's. Maar Chevrolet is niet het enige merk dat zich onderscheidt door een lage prijs. Daarom wil de Amerikaanse fabrikant nu meer. De nieuwste Chevrolets moeten niet alleen goedkoper zijn dan de rest, maar ook nog eens meer uitstraling en meer rijplezier bieden. De eerste van die nieuwe generatie Chevrolets is de Orlando, genoemd naar de nummer één vakantiebestemming van Amerika.
Chevrolet wilde een gezinsauto maken die leuk en functioneel is. Als het gaat om ruimte en uiterlijk is de Orlando geslaagd. De matige motoren zorgen echter voor hoge gebruikskosten.
Plus
- originele, stoere uitstraling
- scherpe prijs
- ruim en praktisch
Min
- hoog verbruik, matige prestaties (benzinemotor)
- hoog verbruik (dieselmotor)
Conclusie
Is Chevrolet er in geslaagd om een gezinsauto te maken die niet alleen ruim en voordelig is, maar ook nog eens leuk om te zien en te rijden? Ja, op één punt na: motorisch scoort de Orlando slechts een magere voldoende. De 1.8 benzinemotor presteert matig en heeft een hoog verbruik. De 2.0 dieselmotor (163 pk) presteert prima, maar is bijna even dorstig als de benzinemotor. Daarmee is de Orlando weliswaar voordelig in aanschaf, maar niet in gebruik.
Wanneer alleen naar de aanschafprijs wordt gekeken, is de Orlando zeer scherp geprijsd. Voor de prijs van een Orlando bieden andere merken kleinere auto's aan die even sterk zijn, of even grote MPV's die een kleinere motor hebben.
Op alle andere punten gaf de proefrit met Chevrolets zevenzits MPV het feestelijke gevoel dat hoort bij de naam Orlando. Het uiterlijk is stoer en onderscheidend, terwijl de auto even ruim en praktisch is als de tegenstrevers. De wegligging is prima, wat zowel de veiligheid als het rijplezier ten goede komt. Bezuinigen is prima, maar dankzij de Orlando kan het wel leuk blijven.