Bouwjaar | 23-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.656 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-672-XB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 113 kW (154 pk) |
€ 24.500,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 23-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 19.656 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-672-XB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 113 kW (154 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Holdinga Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Markerkant 15 22 |
Postcode | 1314 AX |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 7600499 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.holdinga-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2019 - 2024
Technische informatie
Koppel: 315 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 389 x 175 x 150 cm
Wielbasis: 253 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.495 kg
Laadvermogen: 375 kg
GVW: 1.870 kg
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 17,8 l/100km (1 op 5,6)
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u om van te voren te informeren naar de beschikbaarheid.
Contact:
Holdinga Automotive BV
Markerkant 15-22
1314AX Almere
036-7600499
www.holdinga-automotive.nl
info@holdinga-automotive.nl
Holdinga Automotive is sinds 1973 actief in de autobranche met ruim 30 jaar ervaring als Honda dealer en 18 jaar als Skoda dealer en is nu actief als universeel autobedrijf in de verkoop van jong gebruikte auto's, onderhoud en reparatie van alle merken, schadeherstel en aircoservice.
U bent van harte welkom!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda e | De Honda van de toekomst
Toen Honda het concept voor een elektrische compacte auto presenteerde tijdens de Internationale Autotentoonstelling van Frankfurt in 2017, was het meteen de ster van de show. Niet alleen het innemende uiterlijk, maar ook de unieke ergonomie en de geavanceerde techniek wisten indruk te maken. Bovendien was de timing goed, want de vraag naar elektrische auto's groeide destijds sterk en nu de auto daadwerkelijk te koop is, is de vraag naar elektrische auto's groter dan ooit tevoren. Is de "e" de auto waarmee Honda zichzelf weer op de kaart zet als volumemerk?
De Honda e is een kleine elektrische auto met de uitrusting en het comfort van een grote auto. Alleen de stevige prijs en de beperkte actieradius staan een doorslaand succes in de weg.
Plus
- doordachte ergonomie
- gedurfd concept
- heel veel rijplezier
Min
- beperkte actieradius
- kleine bagageruimte
- stevige prijs
Conclusie
Zal de "e" Honda op de kaart zetten als volume-merk? Bij een auto die de uitstraling en aaibaarheid heeft van een pandabeer is het moeilijk om kritiek te leveren, maar toch is het antwoord "nee". Het concept klopt namelijk niet. De "e" is ingericht als een gerieflijke huiskamer en de rijke uitrusting nodigt samen met de uitstekende rijeigenschappen uit tot lange ritten en intensief gebruik. En dat is exact waar de "e" niet geschikt voor is!
Daarbij klopt de prijs niet. Als de "e" 100 km meer op een accu had kunnen afleggen of enkele duizenden euro's minder had gekost, dan had Honda een regelrecht verkoopsucces in huis gehad. Nu spreekt de "e" slechts liefhebbers aan die vallen voor de unieke stijl, het levendige weggedrag, de vernieuwende ergonomie en de exclusiviteit. Voor de echte doorbraak is het daarom hopen op een facelift, want de "e" heeft het absoluut in zich om de Honda van de toekomst te worden.