Bouwjaar | 29-01-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 155.588 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VT-471-H |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.956 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 12.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-01-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 155.588 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VT-471-H |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.956 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FLEVO Mobiel |
Contactpersoon | Roderick Kreunen |
Adres | Handelsweg Noord 37-39 |
Postcode | 8251 JS |
Plaats | Dronten |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)321 - 337296 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.flevomobiel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 182 km/u
Maten
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.505 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 2.080 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 per kwartaal
Met een auto als deze stoere Jeep Renegade VAN komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Jeep wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Stelt u eisen aan stijl? Dan zal dit lederen interieur u bevallen. Of wilt u liever licht en ruimtelijk gevoel? Dan valt dit elektrisch bediend glazen panorama dak zeker bij u in de smaak. Weet u wat? U krijgt het met deze auto allebei! Er is een rijke uitrusting aanwezig in deze auto, waar onder meer ook stoelverwarming bij hoort. Aan een fijn opwarmertje in de kille dagen is gedacht, in de vorm van een verwarmd stuurwiel. Tot de uitrusting van deze Jeep behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen voor en buitenspiegels in carrosseriekleur. Het "oude" interieur (achterbank) is nog aanwezig bij de auto!
Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audio-installatiesysteem (met dab!) en het navigatiesysteem kunt u bedienen vanaf het stuur. In een auto als deze kunt u niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Lekker koersen op een constante snelheid: daarvoor zorgt de cruise control. Deze Jeep is voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel en lederen versnellingspook.
Zoals u mag verwachten van deze Jeep Renegade is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Hill hold control voorkomt dat de auto achteruit rolt op een helling. Het systeem werkt als een automatische handrem die in- en uitschakelt als u dat wenst.
Neem contact op voor een afspraak en laat een proefrit het bewijs leveren!
= Bedrijfsinformatie =
Momenteel hebben wij een Handelsactie waarbij we werken met scherpe, vaste zo meeneemprijzen. Inruil is daarbij zeker mogelijk maar tegen handelsprijzen. Heeft u vragen over deze of een van onze andere occasions? Neemt u dan contact op met ons verkoopteam, zij zijn te bereiken op tel. 0321-337296. U kunt ook een mail sturen naar verkoop@flevomobiel.nl. Wij zijn u graag van dienst!
Bij de aankoop van een auto gaat het niet alleen om de auto zelf, minstens zo belangrijk is de service en garantie. Wij weten bij Flevo Mobi
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Jeep Renegade 4Xe | Op onbekend terrein
Een Jeep is een terreinwagen. Al decennia lang trotseren Jeeps jungles en woestijnen, komen ze op plaatsen waar gewone auto's niet kunnen komen en gaan ze door weer en wind. Nu begeeft Jeep zich echter op onbekend terrein: met de "Renegade 4Xe" zet Jeep de eerste stappen richting elektrisch rijden. Zal Jeep zich op dit terrein een weg kunnen banen?
De Renegade 4Xe is Jeeps 1e stap richting elektrisch rijden. Helaas is dat goed merkbaar. De techniek is niet voldoende doorontwikkeld. De 4Xe laadt traag, rijdt matig en heeft onlogische bediening.
Plus
- onderscheidende vormgeving
- ook geschikt voor echt terreinrijden
- ruim en functioneel
Min
- voor dezelfde prijs is een volledig elektrische auto te koop
- rijdt niet als een elektrische auto in elektrische modus
- concept onvoldoende doorontwikkeld
Conclusie
Weet Jeep nieuw terrein te veroveren met (half) elektrische aandrijving? Helaas niet. Het laden, het terreinrijden, de prestaties, de rijgeluiden en de ergonomie geven allemaal het idee dat de ombouw tot plug-inhybrid een haastklus is geweest. In theorie is alles aanwezig en voldoet de Renegade aan alle eisen, maar in de praktijk gaan dingen verkeerd of zijn ze niet voldoende doordacht. Daar komt nog eens bij: voor de prijs van deze half elektrische Jeep leveren andere merken volledig elektrische SUV's.
De Renegade valt daarom terug op zijn belangrijkste kracht: deze auto is enig in zijn soort. Alle tegenstrevers in dit segment zijn naast de Renegade bluf-SUV's, softies en modepopjes. Dat dankt de Renegade niet alleen aan het uiterlijk. Het is namelijk de enige auto in zijn segment die zich daadwerkelijk leent voor terreinrijden (met de juiste instellingen). Bovendien kunnen de meeste van de geconstateerde problemen worden verholpen met software-updates. Daarom begeeft Jeep zich met de 4Xe weliswaar op onbekend terrein, maar is er voldoende reden om aan te nemen dat het dit uiteindelijk zal overwinnen.