Bouwjaar | 29-09-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 4.793 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-864-ZR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | - |
€ 34.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 4.793 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-864-ZR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Siero |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Walstraat 6 |
Postcode | 8317 AP |
Plaats | Kraggenburg |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 252744 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosiero.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2020 - 2024
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 90 kW (122 PK)
Vermogen brandstofmotor: 119 kW (162 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 10 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 37 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 188 x 169 cm
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.750 kg
Laadvermogen: 446 kg
GVW: 2.196 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 43 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Vind jij het ook altijd zo jammer wanneer een occasion in het echt niet zo mooi is als op de foto? Wij ook. Daarom kopen wij bij Auto Siero alléén auto's in die voldoen aan onze kritische checklist. Door onze jarenlange samenwerking met leveranciers in Nederland, Duitsland en België kunnen wij voor jou, de beste auto's selecteren.
Auto Siero kan daarom een ruime keuze uit lagere kilometerstanden én luxere uitvoeringen bieden en bij iedere occasion een uitgebreide servicehistorie leveren.
Daarnaast hebben wij als inkooppartner de mogelijkheid om auto's te laten keuren en zo nodig direct te repareren/ vernieuwen op kosten van de leverancier.
Op deze manier kunnen wij garanderen dat de voor jou bestemde auto betrouwbaar en in top conditie is.
Wij laten je graag kennis maken met onze auto's tijdens een uitgebreide proefrit. En wil je een auto inruilen bij ons? Dan maken wij graag een passend voorstel voor jou.
Auto Siero. Duidelijk en transparant sinds 1988.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
MG EHS | Welkom in Holland
Welkom in Holland! Of beter gezegd: welkom terug in Holland. Want het Britse merk MG is na jaren van afwezigheid terug met een Chinese eigenaar. MG wil de markt veroveren door elektrische en deels elektrische auto's voordelig aan te bieden. Wat heeft de "EHS" te bieden om Nederland te veroveren?
De MG EHS is een SUV met plug-inhybride aandrijving. De EHS rijdt goed, maar op kleine en minder kleine zaken is duidelijk bezuinigd. Dat komt ook terug in de prijs: de is zeer scherp.
Plus
- scherpe prijs
- ruim
- prima weggedrag
Min
- hoog verbruik op benzinemotor
- kan energie niet automatisch over route verdelen
- diverse ergonomische missers
Conclusie
Zal de MG EHS Nederland veroveren? Op diverse punten heeft MG overduidelijk bezuinigd (geen elektrische verwarming, automatisch verdelen van energie over de rit niet mogelijk). Op andere punten is merkbaar dat MG nog weinig ervaring heeft op de Europese markt (ergonomie, software).
Gelukkig is een deel van de genoemde bezwaren eenvoudig met een software-update te verhelpen. Mechanisch gezien (ruimte, aandrijflijn, wegligging) is er sowieso weinig op de EHS aan te merken. Uiteindelijk maakt de prijs heel veel goed. En als Nederlanders ergens gevoelig voor zijn, dan is het een voordeeltje. Dus: welkom in Holland!