Bouwjaar | 26-11-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.416 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | N-257-JJ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-11-2020 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 27.416 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | N-257-JJ Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.499 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Roos Bmw & Mini specialist sinds 2002 |
Contactpersoon | Dirk-Jan Roos |
Adres | Omroepweg 15 |
Postcode | 1324 KT |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 5346550 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageroos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2021
Modelcode: F57
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 382 x 173 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 445 kg
GVW: 1.695 kg
Interieur
Interieur: STOFF FIREWORK / CARBON BLACK, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket: Standaard 3 maanden Roos garantie en minimaal 10 maanden APK - Compleet gepoetst - Gecontroleerd op schade verleden - Gecontroleerde kilometerstand - Technische kwaliteitscontrole door specialist - Hoge service ook na uw aankoop - 1 aanspreekpunt.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.