Bouwjaar | 30-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.708 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 78-GHP-6 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 163.708 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 78-GHP-6 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Zonner |
Contactpersoon | Mehmet Guneser |
Adres | techniekweg 15 |
Postcode | 8304 AW |
Plaats | Emmeloord |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52111156 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfzonner.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mini Mini 1.6 Cooper
- Kenteken: 78-GHP-6
- Merk: Mini
- Model: Mini
- APK tot: 13-08-2025
- Tellerstand: 163708 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: rood
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: N12B16A
- Vermogen: 88 kW / 120pk
- Ledig gewicht: 1040 kg
- Max. trekgewicht: 750 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 5.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 370 cm
- Hoogte: 1407 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
* Wij bieden deze auto aan inclusief het Standaard Afleverpakket, deze bestaan uit: een technische inspectie, minimaal 5 maanden APK, tenaamstellings- en registratiekosten.
* Om een goed beeld te krijgen van deze auto lijkt het ons verstandiger eerst de auto te komen bekijken
* Scherp afgeprijsd prijs is gebaseerd op verkoop zonder inruil
* Aangegeven bedrag is vaste meeneem prijs
* Wij berekenen geen afleveringskosten
* Inruil mogelijk alleen met handelsprijzen
* Zolang er niet staat 'verkocht' of 'gereserveerd' is deze auto nog beschikbaar
* ALLEEN SERIEUZE BERICHTEN KRIJGEN ANTWOORD/REACTIE !
* Voertuig tenaamstelling kan ook op zondag en s'avonds!!!
* Om teleurstelling te voorkomen even informeren of de auto aanwezig is alvorens te komen kijken!!
* Wij verzorgen ook voor export documenten
* Ook bent u welkom bij ons voor uw overige reparatie & werkzaamheden.
* Op alle aangeboden voertuigen zijn opties, schrijf- en tekstfouten voorbehouden
Autobedrijf Zonner
Techniekweg 15
8304 AW Emmeloord
0652 1111 56 / 0527 613389
www.autobedrijfzonner.nl
Autobedrijf Zonner
techniekweg 15
8304aw emmeloord
0652111156
0527613389
www.autobedrijfzonner.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mini MINI | Eeuwig jong
Wat als de MINI een mens was? De MINI stamt uit 1959 en is inmiddels aardig op leeftijd. Als de MINI een mens zou zijn, zou hij grijze haren hebben, maar die wel in een staartje binden. Hij zou nog altijd een spijkerjasje dragen, maar tegelijkertijd de nieuwste smartphone op zak hebben. Maak kennis met de vierde generatie van de auto die altijd jong blijft: de MINI.
Mini is de MINI al lang niet meer. In plaats daarvan gaat MINI met de tijd mee, want de laatste generatie bedient zich van de modernste techniek van moederbedrijf BMW. Voortaan is MINI ook comfortabel
Plus
- meer comfort, meer rijplezier
- sterk en zuinig (Cooper D)
- moderne, bruikbare elektronica
Min
- beperkte actieradius (Cooper S)
- wonderlijke ergonomische keuzes
- forse prijs
Conclusie
De New MINI werd een dagje ouder en dus werd het tijd voor wederom een verjongingskuur. De verhoudingen zijn wat minder harmonieus dan voorheen en de MINI kwam enkele kilootjes aan. Om kosten te besparen werden zo veel mogelijk onderdelen van moederbedrijf BMW gebruikt, maar dit leidt soms tot vreemde ergonomische oplossingen (plaatsing knoppen, zitpositie).
De grootste winst zit in de drie rij-modi. Hiermee is de auto even scherp als voorheen, maar indien gewenst ook groener en comfortabeler dan ooit tevoren. De benzinemotoren doen hun werk naar behoren. De nieuwe dieselmotor zet nieuwe standaarden als het gaat om rijplezier in combinatie met een bescheiden verbruik. Dat de MINI ook jong van geest is, bewijzen de vele elektronische hulpmiddelen die het dagelijks leven met dit icoon merkbaar veiliger en comfortabeler maken. Dankzij deze continue vernieuwing blijft dit icoon op wielen eeuwig jong.