Bouwjaar | 30-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.478 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GL-029-T Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 14.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.478 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GL-029-T Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FLEVO Mobiel |
Contactpersoon | Roderick Kreunen |
Adres | Handelsweg Noord 37-39 |
Postcode | 8251 JS |
Plaats | Dronten |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)321 - 337296 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.flevomobiel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R18
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 181 x 159 cm
Wielbasis: 265 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.260 kg
Laadvermogen: 620 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Nissan is een van de koplopers in de wereldwijde automarkt dankzij een scala aan modellen en technische keuzemogelijkheden. Innovation that excites. De aandrijving van deze Nissan wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. De hoogwaardige, lederen bekleding benadrukt de kwaliteit van deze auto. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. Maximaal daglicht, royaal uitzicht: het glazen panoramadak zorgt ervoor! Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch bedienbare ramen achter.
De 360 graden camera op deze auto wordt verzorgd door vier geavanceerde camera's. Het biedt garantie van uitstekende beeldkwaliteit. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. En deze auto heeft ook navigatiesysteem, DAB ontvangst, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur als standaard uitrusting.
Zoals u mag verwachten van deze Nissan Qashqai is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. Vermoeidsheidsherkenning neemt tekenen van vermoeidheid waar bij de bestuurder. Het systeem voorkomt dat er daardoor ongelukken gebeuren. U bent mede dankzij dodehoekdetectie, accident avoidance system, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onderweg.
Als u nieuwsgierig bent naar deze auto, neem dan snel contact met ons op.
= Bedrijfsinformatie =
Momenteel hebben wij een Handelsactie waarbij we wer
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
- bemoeizuchtige en hinderlijke veiligheidsvoorzieningen (wettelijk verplicht)
- infotainment met Android Mobile werkt matig
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie na de facelift voor modeljaar 2024? Ja, maar, helaas is het niet altijd positief. Nissan kiest namelijk voor technieken die nog niet zijn uitontwikkeld of die niet overal relevant zijn. Het eerste betreft Android Automotive. Op bepaalde punten is dit systeem veruit het beste in zijn soort (navigatie, spraakherkenning), maar op andere is het simpelweg niet klaar voor grootschalig gebruik. De slimme assistent is alles behalve slim, de bediening met losse apps is omslachtig en de integratie met externe toestellen is problematisch. Maar, software wordt continu verbeterd dus met updates kan Android Automotive slim en betrouwbaar worden. Wat niet zal veranderen: de gebruiker betaalt met zijn of haar privacy.
Het tweede element is de aandrijving. e-Power doet wat het belooft: het biedt de voordelen van elektrisch rijden (souplesse, prestaties, rijden met een pedaal) en in plaats van opladen kan worden getankt. Echter, een Qashqai met e-Power duurder is in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto. e-Power is daarom vooral zinvol in regio's waar het opladen van een elektrische auto (nog) onmogelijk is.
Het aangescherpte uiterlijk is als meest positief ervaren. De Qashqai werd steeds meer Nissans functionele, en daarmee onopvallende, middenklasser. Dankzij de facelift voor 2024 heeft het model ook weer de onderscheidende uitstraling waar het oorspronkelijke succes aan is te danken. De ruimte en rijeigenschappen waren goed en zijn dat nog steeds. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een interessante evolutie voor 2024.