Bouwjaar | 18-03-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.002 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 38-SN-GP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-03-2006 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 183.002 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 38-SN-GP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.587 cc |
Vermogen | 80 kW (109 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autopoint Almere |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Huchtstraat 3 |
Postcode | 1327 EA |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 4100001 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopointalmere.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2000 - 2007
Typenummer: T96T1LT12T76T04
Technische informatie
Koppel: 147 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Lengte: 384 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 420 kg
GVW: 1.535 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Energielabel: D
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,5 l/100km (1 op 10,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
Pure lijnen en een verzorgd interieur, het is de typische charme van een Franse auto. Dit is een Peugeot 206 CC met 183002 kilometer op de teller, het bouwjaar is 2006. De aandrijving van deze Peugeot wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. Een handige en comfortabele voorziening van deze auto is het elektrisch bedienbare cabriodak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: getint glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en verstelbaar stuur.
Een proefrit maken met deze Peugeot 206 CC? Natuurlijk! Bel even voor een afspraak!
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Een auto laten financieren ? vraag ons naar de mogelijkheden.
Een auto inruilen ? stuur ons de gegevens en foto's van u auto naar : +31 6 27463119.
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag: 10:00 - 18:00
Zaterdag: 10:00 - 17:00
Wij bieden buiten onze reguliere openingstijden de mogelijkheid een auto te bezichtigen, enkel na telefonische afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 206 plus | Scherp rekenwerk
Een test van de Peugeot 206? Die is toch al jaren geleden opgevolgd door de 207? Ja, dat klopt. Maar de 206 bleef desondanks in productie. Sterker nog, de 206 is gefacelift en heeft nu dezelfde scherpe uitstraling als de allernieuwste Peugeots. Daarom is deze oude bekende onder de naam "206+" nu terug op de markt als budgetmodel. Is het een goed idee om nu een 206+ te kopen, of is het verstandiger om door te sparen voor een 207?
De Peugeot 206 is terug onder de naam 206+, voor wie terugverlangt naar de 206 of de 207 te kostbaar vindt. Het is overduidelijk waarom de 206+ zo goedkoop is, maar dit budgetmodel is meer dan welkom.
Plus
- scherpe prijs
- zeer ruim
- nette prestaties, laag verbruik
Min
- voelt minder solide dan Peugeot 207
- veel rijgeluiden
- karige uitrusting
Conclusie
Bij Peugeot draait het allemaal om de cijfertjes. De Peugeot 207 volgde de 206 op. Maar nu is de 206 terug als budgetmodel onder de naam 206+. De Peugeot 207 is en blijft zonder enige twijfel beter dan de 206+. De opvolger voelt meer solide, is stiller, heeft een betere wegligging, beschikt over een modernere uitrusting en is met name veiliger.
Maar enig rekenwerk leert dat de 206+ wel degelijk een interessant aanbod vormt. Met name de hier gereden basisuitvoering biedt een gunstige prijs/prestatie verhouding. Voor de prijs van deze 206+ 1.1 XR bieden veel andere merken alleen miniatuurtjes. Omdat de 206+ groter is, is de auto stabieler en daardoor ook comfortabeler. Bovendien biedt de 206+ voorin volop ruimte (de ruimte achterin is matig) en de kofferruimte is royaal bemeten.
Terwijl andere auto's met eenzelfde formaat vaak zwaarder zijn gemotoriseerd, kiest Peugeot voor een lichte motor die toch prima presteert en bovendien nog voordeliger is in het gebruik.