Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid SportDesign | Pano | 360 Camera | Sport Chrono |

€ 99.995,-

Bouwjaar 2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.580 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Porsche Cayenne 3.0 E-Hybrid SportDesign | Pano | 360 Camera | Sport Chrono |


€ 99.995,-

Algemeen

Bouwjaar 2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.580 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 339 kW (462 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam KHAN Premium Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Huchtstraat 3
Postcode 1327 EA
Plaats Almere
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)36 - 5342343 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.khan.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2023
Kleur: Onbekend

Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 44 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,0 s
Topsnelheid: 253 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.295 kg
Wielbasis: 290 cm

Accu
Accu: 14 kWh
Accu laden: 3.6 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 71 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 25,1 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 446 - € 488 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Zo meenemen tegen een scherpe groothandel rijklaarprijs! Indien het een jong gebruikte auto betreft dan is de prijs inclusief fabrieksgarantie. 
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges
- KHAN 5-sterren pakket (€ 945 meerprijs): Uzelf volledig indekken tegen elk risico? Kies dan voor het uitgebreide KHAN BOVAG+ verzekering.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (6 maanden); 1 jaar APK, 7 dagen omruilgarantie, Afleveringsbeurt (groot), KHAN VIP compleet +, Mobiliteitspas voor heel Europa, Nieuwe Universele matten set (indien nodig), Tenaamstelling van de auto, U ontvangt een RDW-vrijwaringsbewijs voor de inruilauto, Volle tank brandstof
- KHAN Premium Pakket (€ 1.245 meerprijs): Kies voor ultieme zekerheid, volledige BOVAG garantie en 2 jaar onderhoud is inbegrepen!
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (6 maanden); Nieuwe APK; 1 jaar APK, Afleveringsbeurt (groot), KHAN VIP compleet +, Nieuwe Universele matten set (indien nodig), Tenaamstelling van de auto, U ontvangt een RDW-vrijwaringsbewijs voor de inruilauto, Volle tank brandstof

Geen mediterrane druktemaker, geen Franse charmeur. Deze Duitse auto straalt een en al stevige kwaliteit uit. Stalen onverzettelijkheid van topniveau, een en al kracht en betrouwbaarheid. Deze auto is bijna nieuw, ondanks dat hij uit komt; hij heeft slechts 37580 kilometer afgelegd. De aanwezige hybride motor is een slimme extra. Tijdens het rijden en remmen laadt de accu bij, zodat de elektromotor de brandstofmotor kan ondersteunen of het zelfs helemaal overnemen. Dat scheelt in kosten! Misschien valt u voor het lederen interieur. Maar wat een licht van binnen ook, dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak; en niet te vergeten het grote gemak van een elektrisch bedienbare achterklep. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Natuurlijk kunt u zonder. Maar waarom? Lekker toch, zo'n verwarmd stuurwiel? De slimme koplampen gebruiken de allernieuwste matrix LED-verlichting. Altijd maximaal zicht, nooit verblinding bi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Porsche Cayenne (2002 - 2010) | Peper en zand

Porsche en sportwagen horen bijelkaar als peper en zout. Een Porsche combineert meer dan pittige prestaties met een scherp gelijnd uiterlijk. Maar de combinatie van peper en zand is nieuw. Kan een terreinwagen rijden als een echte Porsche?

Autotest | Porsche Cayenne (2002 - 2010) Peper en zand

Een terreinauto van een sportwagenfabrikant? Porsche bewijst dat het kan. De Cayenne stuurt niet zo goed als andere Porsches, maar veel beter dan andere SUVs. Ook vaardig in het terrein.

Plus

  • uitstekend weggedrag
  • ook vaardig in het terrein
  • zeer comfortabel

Min

  • matige prestaties voor een Porsche
  • geen Porsche-gevoel
  • matige klank audiosysteen

Conclusie

Een Porsche heeft een bijzondere aantrekkingskracht, een magie die iedere rit tot een feest maakt. In de hier gereden basisuitvoering van de Cayenne lijken die ingrediënten te ontbreken. De prestaties van het instapmodel zijn daarmee goed, maar lang niet zo goed als die van de Porsche sportwagens. Ook de wegligging is goed (vooral in de sport-stand), maar niet zo goed als die van de Porsche sportwagens.

Maar ... in vergelijking met andere SUV's is de Cayenne wel degelijk een bijzondere auto. Wat in vergelijking met andere Porsches matig is, is in vergelijking met andere SUV's juist uitstekend. Bovendien beperken de talenten van de Cayenne zich niet tot een bovengemiddeld goed weggedrag, de auto presteert ook in het terrein. Peper en zand, wat een combinatie!

Deel deze advertentie