Bouwjaar | 01-04-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 406.599 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 34-KXK-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.171 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 406.599 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 34-KXK-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.171 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoplein Lelystad B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nikkelstraat 40 |
Postcode | 8211 AJ |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25240934 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autopleinlelystad.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/65 R15
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 483 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 2.210 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
TEL NR: 0625240934
ALLE AUTO'S KUNNEN WE AFLEVEREN MET 1 JAAR APK IN OVERLEG... MITS ANDERS VERMELD!!!!.
INRUIL IS BIJ ONS MOGELIJK.
FINANCIERING IS MOGELIJK, CHECK ONZE SITE VOOR DE MOGELIJKHEDEN..
ONZE OPENINGSTIJDEN:
Maandag 10:00 tot 18:00
Dinsdag 10:00 tot 18:00
Woensdag 10:00 tot 18:00
Donderdag 10:00 tot 18:00
Vrijdag 10:00 tot 18:00
Zaterdag 10:00 tot 17:00
Zondag GESLOTEN
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Saab 9-5 Sport Estate | Bescheidenheid kent geen tijd
Saab maakt auto's voor welgestelde maar tegelijkertijd uiterst bescheiden mensen. Een Saab wordt niet gekocht om indruk te maken op de buren, maar om zelf van te genieten. Wie een Saab koopt heeft succes geboekt, maar zit niet te wachten op roem of eeuwige glorie. De Saab 9-5 is op ruim 1.400 punten aangepast en terwijl menig ander merk van de daken zou schreeuwen een nieuwe auto te hebben, spreekt Saab heel bescheiden over een facelift. Bescheiden of niet, de vernieuwde 9-5 geeft alle reden tot een testrit.
De vernieuwde Saab 9-5 Sport Estate rijdt goed, stuurt goed, is bijzonder veilig en heeft alle eigenwijsheden die een Saab uniek maken. Daarbij is de auto na de facelift weer helemaal van deze tijd.
Plus
- ergonomisch goed doordacht
- zeer ruim
- gewaagde vormgeving
Min
- stoelen niet geschikt voor ieder postuur
- is op alle punten top, maar voelt als een doorsnee stationcar
Conclusie
De vernieuwde Saab 9-5 Sport Estate rijdt goed, stuurt goed, is bijzonder veilig en heeft alle Saab-eigenwijsheden die een Saab uniek maken. Daarbij is de auto na de facelift weer helemaal van deze tijd. Tegelijk blijft Saab de bescheidenheid zelve, want de auto scoort op alle vlakken zonder het ooit uit te schreeuwen.
Die bescheidenheid is zowel het sterkste als het zwakste punt van de auto. De 9-5 geeft de bestuurder op geen enkele manier het gevoel onderweg te zijn met een topmodel. De verwennerij en het superieure gevoel die bij een dergelijke auto horen blijven uit en daarmee ook het plezier dat bij een topmodel hoort. De vernieuwde Saab 9-5 deugt op alle punten, maar wie de extra ruimte van de 9-5 niet nodig heeft koopt meer Saab-gevoel voor minder geld met een 9-3.