Bouwjaar | 17-01-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.207 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 02-ZLV-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-01-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 167.207 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 02-ZLV-6 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RvdL Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Dieze 34D |
Postcode | 8253 PS |
Plaats | Dronten |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 82694971 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rvdltrading.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Acceleratie (0-100): 14,4 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 356 x 164 x 148 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 840 kg
Laadvermogen: 450 kg
GVW: 1.290 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Zeer nette Skoda Citigo afkomstig vanaf de 1e eigenaar alleen tweede op kenteken door een administratieve fout bij ons met het vrijwaren, onderhoud en instructie boeken aanwezig tevens 2 sleutels,
= Bedrijfsinformatie =
Garantie, inruil of financiering is mogelijk, alles is bespreekbaar bij ons.
Wij houden van persoonlijk contact met onze klanten en werken dus op afspraak omdat we dan ook alle tijd voor u hebben. Heeft u vragen over een auto of caravan dan kunt u ons altijd bellen of whatsappen.
Heeft u inruil stuur dan duidelijke foto's [liefst per whatsapp] van uw auto en omschrijving alleen dan kunnen wij een inruilprijs geven.
U KUNT BIJ ONS OOK TERECHT VOOR EEN EXPORT-KENTEKEN & GROENE KAART.
Heeft u in Nederland een auto gekocht voor export naar buitenland kunt u bij ons terecht voor een Export-kenteken met of zonder verzekering.
Zonder verzekering zijn de kosten €.50,- met verzekering en platen €.150,-
Met vriendelijke groeten,
Team RvdL Trading.
Rene Tel: 0653 722 155
Jan Tel: 0682 694 971
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Citigo-e iV | Eindelijk thuis
De naam zegt het al: de Skoda Citigo is bedoeld voor de stad. Daarom is het eigenlijk vreemd dat de Citigo altijd werd geleverd met de krachtbron die het minst geschikt is voor de stad: een benzinemotor. Een benzinemotor is bedoeld voor het afleggen van lange afstanden op hoge, constante snelheden en dat is nauwelijks mogelijk in de stad. Daarom gooit Skoda het roer nu om: de Citigo wordt een elektrische auto!
De Skoda Citigo-e iV is een compacte elektrische auto met een bruikbare actieradius en een levendig karakter. De elektrische versie is in alle opzichten superieur aan de versie met benzinemotor.
Plus
- nette prijs
- bruikbare actieradius
- comfortabel en levendig
Min
- op details merkbaar bezuinigd
- minimale beenruimte achterin
- Rand stuurwiel dekt deel snelheidsmeter af
Conclusie
De Skoda Citigo verscheen in 2011 op de markt en in 2019 zou het dan logisch zijn dat het model wordt vervangen door een nieuwe generatie. In plaats daarvan heeft Skoda de Citigo getransformeerd tot een elektrische auto: de Citigo-e iV. De hoge leeftijd van het basisontwerp lijkt een nadeel, maar is in feite een voordeel. Omdat de belangrijkste ontwikkelkosten inmiddels zijn terugverdiend, kan Skoda de elektrische Citigo voordelig aanbieden (let ook op de private-lease tarieven!).
De elektrisch aangedreven Citigo biedt evenveel binnenruimte als het model met benzinemotor. In plaats dat de batterijen de Citigo zwaarlijvig maken, is het weggedrag juist meer volwassen geworden. Bovendien is de Citigo-e sneller, soepeler en stiller dan de versie met benzinemotor. Daarbij zijn de kosten per kilometer zo sterk gedaald, dat de meerprijs voor de elektrische versie zichzelf uiteindelijk terugbetaalt. De testrit met de Citigo-e iV gaf daarom het gevoel dat dit is hoe de Citigo altijd al had moeten zijn. En omdat de uitstoot nul is, hoort de Citigo nu echt thuis in de stad.