Bouwjaar | 21-09-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.104 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-09-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 71.104 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Holdinga Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Markerkant 15 22 |
Postcode | 1314 AX |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 7600499 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.holdinga-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2018 - mei 2021
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 450 x 184 x 162 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.293 kg
Laadvermogen: 639 kg
GVW: 1.932 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u om van te voren te informeren naar de beschikbaarheid.
Contact:
Holdinga Automotive BV
Markerkant 15-22
1314AX Almere
036-7600499
www.holdinga-automotive.nl
info@holdinga-automotive.nl
Holdinga Automotive is sinds 1973 actief in de autobranche met ruim 30 jaar ervaring als Honda dealer en 18 jaar als Skoda dealer en is nu actief als universeel autobedrijf in de verkoop van jong gebruikte auto's, onderhoud en reparatie van alle merken, schadeherstel en aircoservice.
U bent van harte welkom!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Skoda Karoq | De Skoda onder de SUV's
De Karoq is de Skoda onder de SUV's. Da's logisch, want het is een Skoda. Maar er is meer! De Karoq heeft namelijk ook een karakter dat kenmerkend is voor Skoda. Bij deze middelgrote Sports Utility Vehicle (SUV) draait het namelijk niet om prestige of overdaad, maar om functionaliteit. en omdat de Karoq inmiddels vijf jaar op de markt is, heeft Skoda de Karoq vernieuwd voor modeljaar 2022.
De Karoq is de Skoda onder de SUV's. Dat wil zeggen dat de nadruk niet op prestige ligt, maar op functionaliteit en veelzijdigheid. De Karoq is zeer ruim en voelt zich thuis op asfalt en in terrein.
Plus
- zeer ruim
- prima rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
Min
- geen elektrische of hybride aandrijving
Conclusie
De Karoq, de Skoda onder de SUV's, heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2022. Dat is goed nieuws voor wie op zoek is naar een echte Sports Utility Vehicle waarbij alles draait om veelzijdigheid en functionaliteit. De uitrusting is dankzij alle aanpassingen weer helemaal bij de tijd. De ruimte was en is uitmuntend voor een auto van deze omvang.
Het nieuwe uiterlijk geeft de Karoq een modernere uitstraling en zorgt voor een betere stroomlijn (lager verbruik, minder rijgeluiden). Ondanks de efficiëntere motoren, kan de vernieuwde Karoq zich niet meten met modernere auto's met (half) elektrische aandrijving. Die zijn voordeliger in aanschaf en gebruik. Aan de andere kant: juist dat zijn in de regel "bluf SUV's" die alleen vaardig zijn op de openbare weg. De Karoq daarentegen is een echte SUV die zich ook thuisvoelt in het terrein.