Bouwjaar | 22-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.022 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SX-326-T Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 192 kW (262 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.022 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SX-326-T Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 192 kW (262 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Feer |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nikkelstraat 31 |
Postcode | 8211 AJ |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)320 - 247149 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanderfeer-occasions.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2016 - mei 2019
Technische informatie
Koppel: 967 Nm
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 200 x 168 cm
Wielbasis: 297 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.433 kg
Laadvermogen: 646 kg
GVW: 3.079 kg
Max. trekgewicht: 2.250 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 635 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Overige informatie
Verbruik combinatierit: 208 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is autobedrijf van der Feer niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt wanneer deze niet door een tekeningsbevoegde is ondertekend. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model X | Het kan dus wél
Het is altijd hetzelfde. Eerst toont een fabrikant een veelbelovend studiemodel vol technische hoogstandjes en revolutionaire ideeën. Maar wanneer die auto daadwerkelijk op de markt komt, is het gedaan met de vernieuwing. De techniek zou nog niet productierijp zijn, de markt zou er nog niet klaar voor zijn of de productie zou te kostbaar zijn. Tesla bewijst dat het wél kan met de Model X.
Wat conventionele fabrikanten niet lukt, lukt Tesla wel. De Model X is namelijk snel en milieuvriendelijk, vernieuwend en bruikbaar, ruim en begeerlijk. En vanaf nu gewoon te koop.
Plus
- krankzinnig snel, superschoon
- uitstekende rijeigenschappen
- vernieuwend
Min
- hoofdsteunen te hard en te laag
- beperkte (been)ruimte achterin
- matige bouwkwaliteit
Conclusie
Na een proefrit met de Tesla Model X lijken alle andere auto's op slag achterhaald. Want de Model X biedt het allemaal: vleugeldeuren, een panoramische voorruit, tot zeven zitplaatsen, een futuristisch ontwerp, de beste automatische piloot van dit moment, een Internet-verbinding, een uitmuntend weggedrag, een hoog aanhangergewicht, vierwielaandrijving, een oorstrelend audiosysteem, de prestaties van een sportwagen, een (directe) uitstoot van nul, minimale gebruikskosten en maximaal belastingvoordeel ("bijtelling").
Toch is de Model X geen perfecte auto. Gezien de stevige prijs, ontbreekt het gevoel van weldaad. De gebruikte materialen, de bouwkwaliteit en enkele ergonomische missers verraden dat Tesla een jong merk is. Wanneer dat echter wordt afgezet tegen de vele voordelen, is er maar één conclusie mogelijk: het kan dus wél!