Bouwjaar | 04-09-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.523 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 28-JVJ-9 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-09-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 257.523 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 28-JVJ-9 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Zun B.V. |
Contactpersoon | N. khan |
Adres | DE Steiger 94 |
Postcode | 1351 AH |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18869991 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autozun.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.345 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.805 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 89 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik in de stad: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Basis
Merk & Model
Toyota Prius
Uitvoering
1.8 Full Hybrid 136PK Aut
KM stand
257523km
Brandstof
Hybride Elektrisch/Benzine
Bouwjaar
2009
Carrosserie
Hatchback
Transmissie
Automaat 6 versnellingen
Kenteken
28-JVJ-9
Aantal deuren
5
Aantal stoelen
5
Kleur
Wit
Remmen voor
Schijfrem
Remmen achter
Schijfrem
Motor
Motorinhoud
1.8 liter
Aantal cilinders
4
Vermogen
99 pk
Koppel
142 nm / 4.400 tpm
Topsnelheid
180 km/h
Acceleratie 0-100 km/h
10.40 sec
Milieu
Geschiedenis
Opties
Afmetingen en gewicht
Beschrijving
...Toyota Prius in de kleur Wit Metallic, Deze Prius is uitgevoerd met onder andere opties zoals: Airco, HUD Display, Parkeersensoren achter, Electrische ramen, Radio en nog veel meer! De getoond..
Algemene gegevens
Kilometerstand: 257523 km
Carrosserievorm: Hatchback (3 drs/5 drs)
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Hybride benzine
Bouwjaar: 2009
Versnellingstype: Automaat
Kleur: Wit
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhoud: Dealer onderhouden
Technische gegevens
Cilinderinhoud: 1798 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 73 kW / 99 pk
Ledig gewicht: 1345 kg
Financiele gegevens
Wegenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
APK datum: APK bij aflevering
BTW/Marge: Marge
Opties en accessoires
ABS
Armsteun achter
ASR
Bestuurdersairbag
Buitensp. elektr. + verw.
EBD
El.verst. bestuurd.stoel
El. climate control
Elek.ramen voor en achter
ESP
Getint warmtewerend glas
Hoofd airbag(s) a.
Hoofd airbag(s) v.
In delen neerkl. achterb.
Keyless entry
Knie airbag(s)
Metaalkleur
Mistlampen voor
Multifunctioneel stuur
Passagiersairbag
Radio-CD/MP3 speler
Startblokkering
Stuurbekrachtiging
Verstelbaar stuur
Zij airbag(s) v.
INRUIL MOGELIJK!!!!!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Prius | Prius in perspectief
Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?
De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.
Plus
- sterk, stil en zuinig
- geslaagde vormgeving
Min
- kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
- duurder dan een elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.
De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.