Toyota Prius 1.8 Plug-in Aspiration Aut. Navi|Clima|Cam|LMV

€ 11.950,-

Bouwjaar 03-01-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 150.199 km
Deuren 5
Kenteken 10-ZLD-5 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Toyota Prius 1.8 Plug-in Aspiration Aut. Navi|Clima|Cam|LMV


€ 11.950,-

Algemeen

Bouwjaar 03-01-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 150.199 km
Deuren 5
Kenteken 10-ZLD-5 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 73 kW (99 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam FLEVO Mobiel
Contactpersoon Roderick Kreunen
Adres Handelsweg Noord 37-39
Postcode 8251 JS
Plaats Dronten
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)321 - 337296 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.flevomobiel.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Vermogen: 73 kW (99 PK)
Vermogen elektromotor(en): 60 kW (82 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 25 km
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu: 1 kWh
Accu laden: Type 1, 1-fase, 2.8 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 448 x 175 x 149 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.400 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.840 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 49 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 5,24 kWh/100km

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 117 per kwartaal

Met een auto als deze Toyota Prius komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Regen, wind, hagel, sneeuw? Als het buiten guur is, doet de stoelverwarming z'n weldadige werk! Verder is de Toyota uitgerust met: 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.

Onder alle omstandigheden perfect zicht op wat zich achter de auto afspeelt: de achteruitrijcamera zorgt ervoor! De electronic climate control zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. Een andere zender kiezen. Het geluid harder of zachter zetten. Met de audiobediening op het stuurwiel bedient u de radio veilig met uw handen aan het stuur. Voor de lange ritten is de cruise control een verademing. Geen sleutel of afstandsbediening meer nodig om deze Toyota Prius te ontgrendelen. De sloten gaan vanzelf open als u dichtbij komt, via de sensor van de keyless entry.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota Prius samen. Bij een gevaarlijke situatie is remmen essentieel. De Brake Assist haalt het maximum uit de remcapaciteiten van deze Toyota Prius.

Als u wilt, kunt u een proefrit maken met deze Toyota Prius. Bel of mail ons nu voor een afspraak.

= Bedrijfsinformatie =

Momenteel hebben wij een Handelsactie waarbij we werken met scherpe, vaste zo meeneemprijzen. Inruil is daarbij zeker mogelijk maar tegen handelsprijzen. Heeft u vragen over deze of een van onze andere occasions? Neemt u dan contact op met ons verkoopteam, zij zijn te bereiken op tel. 0321-337296. U kunt ook een mail sturen naar verkoop@flevomobiel.nl. Wij zijn u graag van dienst!

Bij de aankoop van een auto gaat het niet alleen om de auto zelf, minstens zo belangrijk is de service en garantie. Wij weten bij Flevo Mobiel als geen ander dat de afweging voor service/garantie voor iedere klant anders ligt. Om deze reden vermelden wij onze zekerheidspakketten los van de verkoopprijs van de auto. U heeft als klant zelf de keuze voor één van onze zekerheidspakketten, elk met z'n specifieke kenmerken en bij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota Prius | Prius in perspectief

Met de Prius wist Toyota een ware revolutie te ontketenen. De zogenaamde "hybride" is een half elektrische auto die stiller, sneller en zuiniger is dan een conventionele auto. Echter, inmiddels is de geheel elektrische auto doorgebroken en die gaat nog verder op al deze vlakken. Toch is de nieuwe Prius wederom een hybride. Waarom?

Autotest | Toyota Prius Prius in perspectief

De 5e generatie van de Toyota Prius is niet langer revolutionair, maar wel mooier, sneller, stiller en nog zuiniger dan de vorige generaties. Technisch ingehaald door de elektrische auto.

Plus

  • sterk, stil en zuinig
  • geslaagde vormgeving

Min

  • kan beschikbare energie niet automatisch over route verdelen
  • duurder dan een elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Waarom is de nieuwe Toyota Prius wederom een hybride, terwijl deze "voorloper" (letterlijke vertaling) bekend staat om zijn innovatieve techniek? Inmiddels bieden vrijwel alle andere merken hybrides, dus dat is niets bijzonders meer. Bovendien is vrijwel iedere Toyota inmiddels een hybride en veel van die modellen zijn beter afgestemd op hun taak (stationcar, SUV, etc.). Bovendien: vergelijkbare elektrische auto's zijn inmiddels goedkoper dan deze Prius.

De nieuwe Toyota Prius moet daarom vanuit een ander perspectief worden bekeken. De Prius is gemaakt voor de wereldmarkt en alleen West Europa is echt klaar voor elektrisch rijden. Daarbuiten biedt een hybride nog altijd de best mogelijke combinatie van comfort, prestaties en verbruik. Om toch meerwaarde te bieden ten opzichte van de voorgaande generatie is de nieuwe Prius een plug-inhybride. Het gemak waarmee de Prius presteert, het zeer lage verbruik en de rust zorgen ervoor dat dit wel de ultieme hybride is. Misschien is de Prius niet langer revolutionair, deze vijfde generatie is wel de fijnste Prius tot nu toe.

Deel deze advertentie