Volkswagen Passat 1.4 TSI GTE Highline Aut. Leder-Alcantara|Navi|Clima|LMV
€ 16.950,-
Bouwjaar | 30-12-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.122 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | ND-903-R Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-12-2016 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 139.122 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | ND-903-R Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FLEVO Mobiel |
Contactpersoon | Roderick Kreunen |
Adres | Handelsweg Noord 37-39 |
Postcode | 8251 JS |
Plaats | Dronten |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)321 - 337296 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.flevomobiel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 115 kW (156 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 50 km
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 225 km/u
Accu: 10 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.6 kW, compleet vol in 4 uur en 9 minuten
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 183 x 146 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.622 kg
Laadvermogen: 578 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 39 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,8 kWh/100km
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal
Iedere Volkswagen is anders, maar tegelijk zijn alle Volkswagens herkenbaar aan hun betrouwbaarheid, hun intelligente ontwerp en hun uitstekende rijkwaliteiten. Neem deze Passat bijvoorbeeld, die uitblinkt in zuinigheid en duurzaamheid. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Passat. Met een viercilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Volkswagen over uitstekende prestaties. De auto is uitgerust met stijlvolle, lederen bekleding. Deze Volkswagen Passat legt bestuurder én bijrijder compleet in de watten met de verwarmbare voorstoelen. Schouders en onderrug krijgen een VIP-behandeling door de comfortstoelen. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels.
Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Ingebouwde spraakbediening maakt het mogelijk om de auto te bedienen zonder dat uw aandacht wordt afgeleid. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Handig en veilig: Connected Services. Alle vitale functies en data van de auto checkt u via de app op uw smartphone. Het navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. Deze Volkswagen is voorzien van automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, parkeersensoren voor en achter, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Passat is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Vermoeidheidsherkenning is een systeem dat met verschillende sensoren tekenen van vermoeidheid bij de chauffeur waarneemt. Deze krijgt tijdig een waarschuwing, wat ongelukken kan voorkomen. Accident avoidance system is een actief hulpmiddel om aanrijdingen te voorkomen. De hellingproef is verleden tijd. De hill h
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.