Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI Highline |PANO|Leer|Navi|
€ 7.750,-
Bouwjaar | 18-03-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.191 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 21-PRX-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-03-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 232.191 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 21-PRX-4 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Flevocars B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Vijzelweg 8 |
Postcode | 8243 PM |
Plaats | Lelystad |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)320 - 320059 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.flevocars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.451 kg
Laadvermogen: 679 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Huisgarantie: Tenaamstellingskosten inbegrepen
Bent u op zoek naar een ruime en betrouwbare stationwagen met een luxe uitstraling? Deze Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI Highline uit 2011 met een automaat bak biedt alles wat u nodig heeft: een krachtige motor, hoogwaardig comfort, en de typische degelijkheid die u van Volkswagen mag verwachten.
Zeer nette auto, goed onderhouden. Laatste beurt gehad op 228.000 km. Onderhoudsboekjes aanwezig en volledig ingevuld.
= Bedrijfsinformatie =
Bel voor meer informatie of kom gerust langs voor een bezichtiging en proefrit, de koffie staat klaar!
Ook buiten onze reguliere openingstijden heeft u de mogelijkheid om de auto te bezichtigen, enkel na telefonische afspraak.
Inruil mogelijk, stuur uw gegevens via https://flevocars.nl/inkoop/#inkoop
Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.